Nytt tangentbord och nya filmer



Detta är kanske inte ett jätteintressant inlägg men jag är väldigt nöjd med mitt köp. Älskar trådlöst, det är så jobbigt med sladdar överallt. Nackdelen är väl att alltid ha laddade batterier hemma :P
Detta är smidigare än mitt gamla tangentbord och snyggare också :)
Det har smidiga knappar på, t.ex. en miniräknarknapp så åker den upp direkt eller startsidan i Firefox, som är Facebook :P
Jaja, nu har jag nördat färdigt :)


Albin har köpt säsong fyra och fem, så vi har att göra de närmaste veckorna :P Just nu är vi på tredje säsongen.


Denna filmen fick jag av Albin. Från OnOff, så det blev nog ett bra pris :)

Det kommer ett inlägg om boken jag hämtade ut igår snart också, enjoy! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0