Nya filmer och en fluga!

Jag fick ett paket från Cdon när jag var borta, men Albin var snäll och hämtade ut det åt mig. Hade nästan glömt vad jag hade beställt.. :P
Men här är det fina! :)


Första säsongerna av Gossip Girl och The City!


Första säsongerna av Glee och True Blood!


Och Herkules :) Man fick en Disney-film för lite billigare om man beställde över en viss summa, så jag slog till på denna. Det känns som att jag samlar på mig de gamla filmerna som jag älskade när jag var liten :)


Förresten! Fick ett paket från Asos också! Där låg en klänning som var precis för liten (dragkedjan gick nästan igen :P) och denna fina flugan. Det är en brosch så man knäpper bara fast den i det man vill, t.ex. en skjorta. Väldigt praktisk och fin fluga i sammet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0