Nya böcker

Var och hälsade på Albin när han jobbade. Det är mindre bra, för varje gång hittar jag någon bok jag vill ha :P Fast det är ju bättre än skor, försöker jag intala både honom och mig själv :) Man bildar ju sig alltid lite. Men här ska ni få se vad jag hittade idag!


3096 dagar, Stolthet och fördom och Twilightsagan. Har beställt Lauren Weisbergs senaste bok som kommer i nästa vecka också. Yay!

Nu har jag diskat och städat badrummet (och bokat en tvättid till fredag) och slappar lite i soffan. Orkar inte tvätta fönstrena idag, tar det imorgon istället när jag inte har något annat inplanerat.
Kommer nog in med en dagens sedan också. :) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0