No strings attached

Hej hopp, vi har precis sett film och ätit liten tårta och mat, som jag inte hade stekt tillräckligt så det var rött :( Usch. Har aldrig hänt förut men någon gång borde ju vara den första.
Imorgon är jag ledig och vi (Albin och jag) ska gå och se Bridesmaids på kvällen när han har slutat! Det ska bli superkul!
Anyways, vi såg No strings attached ikväll och den var jätterolig! :) Jag gillar verkligen Natalie Portman, hon är cool och snygg och spelar typ aldrig samma roll, det är credd till henne!
Nu borde jag kanske sova. Eller så :P Lägga mig och läsa iaf.
Jag börjar jobba på måndag så jag vill softa imorgon. Får se hur det går, uppdaterar då. Sorry för den dåliga uppdateringen idag, kommer med fler inlägg imorgon hoppas jag på. En bokrecension får ni iaf, en himla rolig bok som jag läste ut idag! :)
Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0