New things :)

Här är bilderna på det lilla jag fick med mig hem igår från shoppingturen!
Ett himla fint halsband från BikBok som jag "snodde" av min kusin som också hade spanat in det. Det var det sista halsbandet och min kusin hade inte pengar så jag köpte det. Är jag en dålig person? :O


En fin klänning, också från BikBok, för 79 kr. Jag slog till! Den är väldigt fin, hade spanat in den längre versionen när den kom i våras men det blev den här!


Ryggen..


Detaljerna!

Jag är iaf nöjd med mina köp, det blev inte alls mycket. Dels för vi inte hade så lång tid på oss och dels för utbudet i butikerna var rätt mycket sämre än utbudet på torget, hemma. :) Iaf på rea-sektionen.
Nu ska mamma och jag softa här hemma och jag ska ligga och läsa lite. Eller kanske busa med min kusin som jag ser sitter i sandlådan nu :) Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0