Morgonblogg

Ja, min morgon, vaknade för en timme sedan :P Förstår inte varför jag inte vaknar tidigare? Blir ju som en tonåring här, helskumt!
Har pratat med pappa idag, han ska försöka leta fram mina ridkläder som ligger i deras garage, för jag har ingen lust att rida i jeans, det gör ju så ooont :P Har ett par bra skor nerpackade i samma kasse också, så jag hoppas han hittar dem.
Idag ska det tydligen regna så vi ska inte hitta på så mycket. Sy lite på mina gardiner kanske och jag ska bänka mig framför Miss Marple tio i fyra på fyran. Det ni :P Gamla avsnitt men det gör inte så mycket, även fast den nyare är bättre och mer sneaky.
Det kommer in en bokrecension snart, får se hur mycket annat jag hinner blogga om. Kanske inte händer något, då blir det tomt :P
Ha det fint!
Idag ska jag umgås med min fine Albin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0