Lite shopping..

Var nere på torget nyss och kollade in reorna och hälsade på Albin. Kom hem med tre kassar och en liten påse. Ja, jisses.. :P Här är det jag hittade! (Titta bort, pappa..!)


Hos Albin (och Bokia) hittade jag denna fina boxen med fem böcker i! Klassikers dessutom :)


Ni ser ju vilka det är, jag är mest spänd på att läsa Alice i Underlandet, den har man ju bara sett på film!


Hos Glitter blev det en dubbelring, min första.. :)


..och en hemlig påse!


Det var lite krimskrams i men vissa saker var fina. :)


Gina Tricot hade denna höstiga klänningen på rea, så den slog jag till på!


Ett par fina fjäderörhängen hittade jag också, luftiga och fina, passar mig perfekt.


En fin tröja hittade jag också.


Och till slut ett par jeans. Mina favoritjeans från Gina, ett par blå som dessa, har gått sönder och jag har användt andra par som jag inte gillar lika mycket men nu har jag ett par blåa igen som passar till typ allt!


MQ hade också rea och jag köpte två stycken hösttröjor som var väldigt sköna. Det är är den ena..


..och här är den andra. Likadana men olika färger så man kan variera sig lite. Sååå mjuka!


Denna köpte inte jag idag utan Albin köpte den i veckan. Vi ska ju åka iväg, fast vi inte har bokat riktigt än, så är det roligt att "läsa på" och veta vad man vill göra när man väl är där!

Det var det jag hittade och nu tänker jag inte spendera en krona tills oktober! Förutom på mat förstås. Men inte ett öre på kläder eller filmer eller smycken! Kanske en bok eller två, men bara pockets! :P
Det finns massa fint på reorna, och jag tänkte framåt i höst när jag köpte sakerna, så det är inte bara rea-panik. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Va?!?!? Har vi kvar den boxen med klassiker?? Jag trodde den skulle gå åt som smör. Fusk! ;)

2011-08-01 @ 00:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0