Höstskotips!

Den här fina skon med vitt foder kommer från DinSko, 399 kr. Jag funderar själv på att slå till i höst!


Dessa liknar jodphurs (ridskor) så jag gillade dem :) Fast mer till ridning än till stadsvandring. 399 kr. Dessa är också från DinSko.


Har letat efter det perfekta paret wedges i mocka och nu finns dem hos DinSko för 499 kr.

Finns inte så många höstskor än och man borde kanske inte titta på det än, men jag gillar dessa tre par. Hoppas ni får några tips, annars kan ni själva kolla in på deras hemsida vad det finns för olika fina! Det är bara DinSko som har höstskor i sin webshop, så det finns inte på andra skoaffärers hemsidor. Just for the record.

Kommentarer
Postat av: Roni

Hej jag hittade ett brev du skickade mig med HK klistermärken på. Jag minns dig. Lite svagt men jag minns dig.

2011-07-08 @ 22:07:43
Postat av: Josie

Jag minns dig också, lite svagt. Vet inte om jag har brev från dig någonstans?

2011-07-12 @ 00:14:25
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0