Tuesday

Oj, vad dåligt med bloggande det blev igår.
Hann inte göra så mycket annat än att jobba, äta lite mat och sedan kom min kompis över. Vi spelade lite tv-spel, sedan visade Albin saker han hade gjort i Little Big Planet och så tittade vi lite på tv.
Halv tolv fick han gå hem :P Vi höll honom kvar lite för länge kanske, jag höll på att somna för jag var så trött.

Idag blir det också jobb. Idag kommer förhoppningsvis andra skivan till första säsongen av Big Bang Theory, så vi kan mysa med lite mat som jag ska fixa.
Tror jag ska köpa hem thaimat, så slipper vi laga och diska och ha oss.
Imorgon ska jag träffa mamma, för jag är ledig. Hon passar vovven så jag får ta med mig täckbyxor så kan vi promenera och mysa med varm choklad.
På fredag ska vi på fest hos en av Albins kollegor, det blir nog kul. Hon är snäll :)

Nu ska jag sticka till jobbet, men ska försöka blogga mer idag!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lät som en bra kväll. Hoppas du får en fin dag idag med.=)

2011-01-04 @ 13:53:00
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Ja tänkte faktiskt ta och göra det, sjukt trött så känner för att ta det lugnt och mysa.=) Ska du göra något kul här till trettondagen då?

2011-01-04 @ 19:26:00
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0