True Blood-kväll?

Nu är vi hemma från bion!
Mycket trevligt, rolig och cool film fast vi höll på att missa den för något pucko hade parkerat en bil vid Botaniska, där alla spårvagnar från Frölunda åker, så alla vagnar åkte tokiga vägar och vi höll på att komma försent men vi kom in när de höll på med reklamen. Tur!

Nu har vi lite småtråkigt och jag vill se ett avsnitt av True Blood, säsong två, innan jag ska sova. Ska ju jobba imorgon och måste gå upp tidigt :( Så vill sova tidigt också.
Vi får se hur det går. Annars en trevlig fredagskväll förutom att jag fick lite ont i fötterna av mina fyndskor :) Inte kul att gå i högklackat på isig och snöig mark.
Vi får se hur mycket jag bloggar imorgon, eftersom jag jobbar och det är födelsedag för pojkvännen så hade tänkt att umgås mycket med honom och inte sitta här. :)
Men ha det fiiint!



Kommentarer
Postat av: Kashaya

Nej klackar är inte att leka med så här års. När jag jobbade helg så jobbade jag både lördag och söndag 11-21 så blev bra betalt.=)

2011-01-28 @ 22:46:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0