The men who stares at goats



Vi har fått låna denna filmen av mamma och pappa. Pappa tyckte att den var lite konstig och mamma hade skrattat och slagit sig på knäna, sa hon :)
Albin skrattade inte en enda gång under filmens gång men jag gillade den! :)
Den var rolig och cool, och jag gillade skådespelarna och deras insatser. Jeff Bridges är ju ascool i Tron och Big Lebowski, Ewan McGregor är alltid rätt cool (bl.a. i Trainspotting och Moulin Rouge) och George Clooney är lite gråhårig men hunkig.
I början av filmen stod det "Detta är mer sant än du tror", vilket får en att fundera :) Amerikaner är ju lite crazy, så det hade inte förvånat mig om detta hade hänt på riktigt. Kanske inte det där med geten men resten. :P
Jag tyckte iaf att den var sevärd och den har fått 6,4 på Imdb så varför inte se den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0