The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Nu visar femman en väldigt trevlig film :)
Böckerna är visserligen snäppet roligare men filmen är helt okej, gillar bl.a. Bill Nighy, han är alltid grym!
Martin Freeman och Zooey Deschanel är också bra, Mos Def gör väl ett bra jobb också men man störs lite av castingen. I böckerna är han en rödhårig (vit) man; i filmen är han svart. :P Men men, petitesser.
Stephen Fry och Helen Mirren ska tydligen också vara med men det hade jag glömt bort, var ett tag sedan jag såg filmen. Självklart är Alan Rickman fucking awsome som Marvin, den deppige, supersmarta roboten.

Nu är reklamen slut och jag ska bänka mig i soffan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0