The Green Hornet

Idag blev det ingen utställning och det blir ingen impro heller.
Jag satt och kände mig verkligen biosugen, och kom med massor av förslag på tjejfilmer som jag ville se men det ville inte pojkvännen :P Då satt jag i halvpanik och kollade deras utbud och sa att vi kunde se The Green Hornet i 3D. Det gillar ju killar :) 3D och seriefilmer.
Så det är kvällens program! Vi drar nog in snart så vi kanske kan köpa något gott innan också.
Jag försökte boka bord på Jensens Böfhus alldeles nyss till imorgon, för att fira Albins födelsedag. Men de var rätt uppbokade sa hon, går det bra med halv nio? Ehh.. Äta vid halv nio? Nej. Men hon sa att man kan ju alltid chansa. Och om det nu inte finns något får vi väl hitta något annat i stan, det finns ju en del att välja på.

Men men, nu ska jag sporta mina fyndskor som jag köpte i onsdags!
Ha en jättemysig fredag!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas ni hittar något trevligt ställe att äta på.=) Ok, jag kommer nog inte heller hinna streama och se någon film idag men nu kanske jag kommer ihåg det iallafall. Jo man fick ju OB så det var rätt nice.

2011-01-28 @ 17:45:22
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Jeppejasmine

Keep up these useful pieces.

2012-01-30 @ 08:14:54
URL: http://jeppejasmine.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0