Spel- och filmkväll med vänner!

Nu har alla vänner gått hem! De sista gick vid tio men ändå :P
Emelie, Sissel, Tobias och Christoffer var här och hälsade på. Först spelade vi två omgångar av Buzz. Det var rätt kul, faktiskt. Och det säger jag inte för att jag vann två ggr. Men det var visserligen också kul :P Men kände mig lite kass som vann över vännerna :/ Men jag gillar spel och har spelat en del, så jag skyller på det. Och en massa tur!
Efter spelandet såg vi Shrek 4. Den är rolig.

Nu är det dags att sova, imorgon är det jobb och ny vecka. Har förresten läst klart en bok och det kommer nog en recension imorgon, som jag fixar med tidsinställning så ni kan läsa när jag är på jobbet :)
Hoppas ni har haft en mysig helg! Sov gott, alla! :)


Gonatt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0