Spännande vecka!

Hej hopp, nu är jag borta från TV:n tillfälligt :)
Tänkte berätta att det är en rolig vecka, hade glömt bort det. Imorgon slutar jag tre och hade nog tänkt träna på kvällen. På onsdag är jag ledig men på kvällen blir det bio hos Bostadsbolaget då de visar Where the wild things are, som jag inte har sett ännu. Skäms lite, för jag har velat se den ett tag men inte tagit tag i det än. Men nu gjorde snälla Bostadsbolaget det åt mig.
På torsdag är det säsongspremiär för barnprogrammet som Albin är med i, För alla åldrar. (Det är 18:30 på Barnkanalen, missa det inte! Första säsongen var jättekul! :) )
Fredag vet jag inte riktigt vad som händer men något blir det väl. På lördag är det konsert med en av Albins kompisar och ungefär samtidigt är det inflyttningsfest hos en annan av hans vänner, så vi får försöka pussla ihop den kvällen så alla (och vi) blir nöjda :)
På söndag blir det nog spelkväll med mina tjejkompisar (plus pojkvänner?) igen! :)

Nu är jag lite allmänt trött. Har fortfarande asmycket träningsvärk. Jag går säkert jättekonstigt, för min kropp vill inte gå så att det känns att jag har tränat pyttelite :P Försöker böja på benen men då gör det lite ont... :D


Den lilla figuren är så söööt! (Pratar inte om mig alltså :P)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som det är mycket roligt som händer den här veckan. Ja huvudsaken är ju att man kommer fram i tid. Ja man behöver unna sig lite egentid ibland.=)

2011-01-17 @ 21:47:54
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0