Skidresa!

Mamma frågade igår om Albin och jag har lust att följa med dem till stugan i Sälen i mars. Det var himla länge sen jag åkte skidor, har inte gjort det alls på senaste åren, så jag funderade och tänkte att det nog kan vara riktigt kul! Albin är inte uppväxt med att åka skidor varje år, så jag tror att han skulle tycka det var himla kul också :) Och så skulle vovven följa med också, och då skaffar man bara tre liftkort och så åker man lite olika. Att en stannar hemma med vovven och går promenader med honom ena dagen och så gör någon annan det en annan dag.
Kul och praktiskt, speciellt om jag åker en dag och sedan får för mig att jag inte har lust att åka mer, det skulle vara väldigt typiskt mig.. :P Är rätt frusen av mig, så kan säkert bli kinkig om jag inte får komma in tillräckligt fort.
Men det verkar vara en jättekul grej! Bara jag får veta när det är så jag kan ta ledigt, så blir det nog himla skojs.
Yay! :)



Undrar om jag ens kommer ihåg hur man åker skidor.. :P
Inga branta backar för mig!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter roligt.=) Själv är jag sämst på att åka skidor. Ok men då har ni inte haft grejerna så länge så då är det ju skönt att ni inte redan tröttnat.

2011-01-24 @ 16:14:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0