Pepparkakshusförstörelse

Ett nytt ord som jag hittade på precis. Det är det nya nu, att hitta på konstiga ord. Typ "sexchock" (Aftonbladet såklart) eller "snösmocka" (också Aftonbladet tror jag).
Igår så bestämde vi att pepparkakshuset skulle ätas upp! Alla julsaker var ju borta, så varför skulle den vara kvar?
Det blev lite bilder på det.


Jag snodde en liten bit av taket!


Vi tänkte ha en actionfigur som gjorde sönder huset men vi har ingen så det fick bli Peppe, pepparkaksgubben.


Det var rätt gott men lite dammigt.


Det blev nästan för mycket efter ett tag.




Sista bilden.

Nu är det helt uppätet. Och det är väl bra det. Mer plats på bordet nu!
Jag borde nog gå och duscha. Jag ska ju jobba vid tre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0