Paris when it sizzles



Nu ska jag se en film! Fick den i julklapp men har inte sett den än, skandal! Älskar Audrey i alla filmer, så hoppas denna är bra också!
Nyss såg Albin och jag på Aristocats. Den var inte lika bra som när jag var liten :P Mycket grejer man hade glömt bort som var mer vuxet, men så är det väl med de flesta barnfilmer. Lite för vuxna och mycket för barn.
Men men. Nu ska jag mysa till det! Imorgon är jag ledig och ska tvätta och gå på bio men hinner uppdatera en del i bloggen iaf. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad roligt med bio, vad ska ni se? Tycker det borde vara tvungna att skylta med att en vara kommer att utgå ur sortimentet, man blir så sur när varor bara försvinner utan förvarning...

2011-01-18 @ 21:31:14
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Jennie ♥

hoppas du får en fin vecka, kram ♥

2011-01-18 @ 21:31:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0