Oscarsgalan fast fel månad

Jag hade verkligen fått för mig att det var Oscarsgalan inatt. Det ska sändas på kanal 9, och skulle börja 23 eller så så jag hade bett mamma spela in det åt mig, eftersom jag inte vill sitta uppe hela natten.
Men tittade i tidningen och såg ingenting om det.
Kikade på kanal 9:s hemsida och då visar det sig att det sänds den 27:e februari. Suck. :P
Jag hade ju nästan laddat för det här :)
Men men..
Jag tycker att det är kul att se öppningsnumret, det brukar vara roligt. Och det är Anne Hathaway och James Franco som ska leda galan och det är ju inte helt fel, båda är roliga och snygga. :)
Jag hoppas Jack Black gör något roligt. Det händer ju :)
Nu ska jag softa lite och imorgon hoppas jag på sovmorgon igen! Natti :)


Anne Hathaway på Oscars ett tag sedan. Vill också ha rosettklänning!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Tråkigt när man har ställt in sig på något och det sedan visar sig att man tagit fel på dag. Ah ok trist att du jobbar lördag då blir det inte en långhelg då.

2011-01-27 @ 22:37:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0