Ny vecka

Måndag igen och jobbvecka.
Är väldigt trött. Både Albin och jag hade verkligen inte haft något emot att vara lediga idag också. Vi var så trötta, ville absolut inte gå upp från den varma och mjuka sängen. Trist :(
Stackars Albin jobbar nästan jämt nu. Han har inte mycket ledig tid alls.
Men den här veckan är jag iaf ledig på torsdag vet jag, för det är en röd dag! Och då har vi stängt. Yay! Och så är jag kanske ledig på onsdag också, brukar vara det.

Men men. Idag blir det jobb som sagt och på kvällen kommer en kompis över för att spela tv-spel innan han åker till Norrland på onsdag. Alla bara åker bort :O
Det ska bli kul iaf, har inte sett honom sen sista november, tror jag.
Nu ska jag fixa håret och sedan sticka till bussen. Bye!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas ni får en trevlig TV-spels kväll. Är också jättetrött, hade gärna slappat idag jag med. Ok vad tråkigt men då får du iofs tillfälle att shoppa vid ett annat tillfälle istället och det kan ju vara roligt det med.

2011-01-03 @ 14:00:27
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0