Ny vecka igen

Ännu en vecka har sprungit förbi! Tiden går så himla fort.
Snart fyller Albin 24 år! Har fixat en liten födelsedagspresent, men det ska vara något mer också. Synd att han inte kan komma på alls vad han önskar sig :P Svårt med killar. :)
Jag är fortfarande förkyld och när jag skrattar får jag hostattacker istället. Mindre kul :P Så när någon var rolig igår, så hostade jag massor istället för att kunna skratta. Lite irriterande. Men men.
Har vaknat inatt en del av att jag behövde hosta, lite skumt. Men jag har inte varit vaken mycket iaf, och det är ju alltid bra.

Nu ska jag fixa håret, men kommer nog in med ett inlägg innan jag drar. Och så kommer det minst ett inlägg under dagen sedan, så don't you worry om du är ledig idag, det finns säkert något att läsa här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0