No shopping

Efter en rätt händelselös men skön dag är jag äntligen hemma igen!
Var med mamma och appa typ hela dagen. Hittade tyvärr inget på shoppingen. Lite synd. Inget på rea-ställen men inget annat i butiken lockade, vilket var rätt synd för jag hade spanat in några fina klänningar på hemsidan.
Men de kanske är slut. :(

Såg film med mamma idag, Priscilla - öknens drottning med bl.a. Hugo Weaving som transa. Rätt skum film, de var rätt fula i mun. Men de var ju i Australien också, så kanske var därför.
Inga bilder har tagits idag. Mest för det var så skönt att bara slappa.
Gjorde ett armband till Sara också, som en avskedspresent för hon åker till Florens för att plugga där i ett år, om jag inte har helt fel. Spännande! Men trist att hon åker, hon är rolig att umgås med. :)

Nu ska jag lägga mig och läsa i sängen, som har nybäddat med rena lakan. Mys! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0