New York, I love you



Har äntligen sett klart filmen! Jag gillade den men den var lite hackig. Det flöt inte på så bra som t.ex. i Paris, je t'aime och då är det massa korta sekvenser. Här var det lite som Valentines Day eller Love Actually fast väldigt korta möten med människor. Det känns som att amerikanerna försöker härma Europa men det går väl sådär. Som med Valentines Day t.ex. Jag tycker att Love Actually är 100 ggr bättre.
Det blir alltid för mycket med amerikansk film.
Och i denna filmen var det väldigt mycket snack om sex. Men så kanske det är i New York, vad vet jag? Jag har ju inte varit där. Men vill hemskt gärna åka.
Det var lite krångel i filmen, men fattade inte riktigt allt. Men jag gillade scenen med Christina Ricci och Orlando Bloom. Scenen med det gamla paret var också väldigt gulligt. Mannen är ju med i The Holiday, så kände igen honom. Man kände igen de flesta.
Natalie Portman är otroligt vacker, det spelar ingen roll om de rakar av hennes hår, hon är fortfarande vacker. Jag gillar henne :)

Man borde kanske propsa på att åka till New York i år. Försöka övertyga Albin :) Hade velat åka till London men där har jag redan varit två ggr, så borde kanske prova något nytt :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

New york vore grymt kul att åka till. Idag tog vi en lite promenad på isen eftersom det var så soligt och fint och sen kom svågern med familj över och hade med sig fika. Nu tar jag det bara lugnt. Själv då?

2011-01-30 @ 18:25:57
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0