Mina shoppingfynd


Söt tröja, 365 sunshine. Allt är från MQ.


Fint armband.


Söt kjol, vanlig snygg att ha på jobbet t.ex.


70 % rea på fina byxorna som är jättemjuka och känns som ridbyxor :)


Söta, prickiga strumpbyxor att vara fin i.

Man sparar så himla mycket om man handlar när det är rea, jag har köpt typ 7 saker och har fortfarande pengar kvar. Och bara det för jag har användt presentkortet på rean. Bra, va? :)
Nu har jag softat tillräckligt och nu ska jag träna lite med Wii Fit och sedan ska jag städa!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Söt topp.=) Skönt att kunna läsa på jobbet om det är lugnt. Just nu blir det bara att jag läser facklitteratur hemma så jag blir klar med examensarbetet någon gång. Ja man borde faktiskt rösta på den som ska åka ut istället för de man vill ha kvar.

2011-01-16 @ 16:15:25
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0