Ledig bloggdag

Idag har jag tagit lite ledigt från bloggen, varit hemma hos mamma och pappa och softat.
Mamma och jag såg halva Avatar och hon tyckte den var riktigt bra.
Sedan var jag ute på promenad med Oliver men han lurade ut mig i djup snö så jag fick snö innanför mina knähöga stövlar. Luringshund!

Om ungefär en timme kommer lite folk hit för myskväll. Sissel + pojkvän och Aronsson + pojkvän. Blir säkert kul. Vi har lite chips och cola att bjuda på. Och så köpte mamma massa clementiner till mig, som hon tyckte att jag kunde bjuda på. Jaja :) Gullig mamma har man iaf!
Vi får väl se om jag bloggar senare ikväll, vet inte hur länge allt pågår men ska ju jobba imorgon så inte alltför sent. Nu är jag jättehungrig och ska äta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0