Kvällsmys

Hej hopp, nu är vi hemkomna från bion! Visserligen kom vi hem vid halv nio men vi har pysslat med andra saker. Vikt tvätt, gjort nyponsoppa, flyttat två hyllor och tittat på ett avsnitt av Grand Designs.
Mycket kul! Har några bilder från bion förresten!


Jag myser i min halsduk.


Det fanns gratis popcorn och Mer med päronsmak vid alla sittplatser. Och det blev inte fullt precis. Men jag tog bara en påse, för jag är ärlig och snäll.


Vi var på Draken, som ligger vid Järntorget. Jättefin salong. Och coolt skynke!

Snart är det dags för filmfestivalen igen! Jag tog en katalog så jag kan kika vad som går. Förra året gick jag inte på något men det vore kul att göra det i år. Och de sa också att Bostadsbolagets kunder fick det till ett lite bättre pris. Yay!

Filmen var rätt konstig. Ungen var lite småjobbig som sprang omkring och bet och skrek. Illa. Jag har inte läst boken men Albin sa att den inte liknar filmen så mycket. Kanske mer deppigt i filmen. Förresten hade vi otur, Filmen var dubbad! Usch. Hatar sånt. Vi tänkte gå men vi stannade och såg klart ändå.

Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova. Ledig imorgon igen ;)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0