Hemma

Nu har jag slutat och varit hemma en liten stund.
Är fruktansvärt sugen på en honungsmacka så jag ska nog till köket efter inlägget.
Status med datorn: den vägrar fortfarande att starta och jag har inte hittat kvittot så vi kan inte gå tillbaks med den och be dem laga den. Visserligen tror jag att garantin har gått ut men ändå. Vore bra om de kunde säga vad det är för fel iaf. Om vi ska köpa något tillägg eller så.

Men men, ska inte prata massa om datorer, det är inte så kul eller relevant :P
Imorgon ska jag nog göra stan, för jag är ledig. Eller göra torget, för jag tror inte jag åker in till Göteborg :P Kika lite hos Panduro och MQ för jag har fortfarande presentkort. Och H&M, har nog en rabattgrej där.

Jag bloggar just nu på Albins laptop. Han har köpt en ny stationär, så jag har en dator som jag kan använda iaf. Men det känns annorlunda. Men jag bloggar nog lite mer sedan.
Hoppas på lite inspiration! :) Hörs!


Vill ha sommar nu, så man kan ha sommarklänningar!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad tråkigt, hoppas det fixar sig med datorn så småningom. Aldrig fel att göra stan.=) Ok, ja jag har väl testat en hel del frisyrer och hårfärger i mina dar iofs.

2011-01-25 @ 17:51:50
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0