Glass och choklad till sjuklingen!



Iställer för kalas blir det nog innekväll för mig. Dels är det skönt att slippa springa runt i stan och leta spårvagnar och sånt men dels så är det nog bra att jag stannar hemma.
Har lite proviant för kvällen. Funderar på att se på Let's Dance, som den lilla sjukling jag är.
Hoppas på att jag mår bra imorgon, för då ska jag jobba lite. Bara fyra timmar men ändå. Borde nog klara det, iaf om jag får lite sömn men svårt att sova om man störs av sin andning som inte vill fungera som vanligt. Men men, no more whining.

Har börjat läsa Keith Richards bok Livet. Bara några sidor in i boken är det poliser och knark. Så kan det vara!
Vi får se hur snabbt det går, den är rätt tjock. Och tung att hålla :P
Nej, nu ska jag nog värma min vetekudde och hitta på något för mig att göra.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Åh det där är min favoritglass.=) Trist att det inte blev kalas. Du får ta och krya på dig. Vad skönt att han fick komma hem så snabbt.

2011-01-07 @ 20:43:21
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0