Ego Woman

Carolina Gynning har ju kommit ut med en "ny" bok som heter Ego Woman som är en fortsättning på hennes förra bok Ego Girl.



Det handlar om hennes liv såklart, vad hon har hållt på sen den senaste boken.

Jag vet inte riktigt varför men jag har så svårt för henne. Jag försöker alltid ge folk en andra chans och läsa/se på/lyssna på saker som de har gjort och kolla om jag inte ändrar åsikt.
Men det har jag inte gjort i och med denna boken. Har fortfarande svårt för henne. Och har också lite svårt för folk som tror mycket på det andliga och tidigare liv och spöken och allt vad det kan vara. Och det gör hon tydligen, så det gör det lite svårare för mig att tycka att hon är bra.
Hon är så högljudd och skriker och har sig, jag har svårt för sånt :P Ända sen jag jobbade på dagis så har jag haft svårt för folk som skriker och har sig :P
Sedan hjälper det ju inte att hon tycker så synd om sig själv, ett rätt oattraktivt drag. "Åh, allt dåligt händer mig och det är så synd om mig". Det kan funka någon gång men inte hela tiden, då blir det bara jobbigt. Och samma som med pojken som ropade att vargen kommer; ingen trodde honom i slutet. Samma med den tjejen; att läsa om att det är så synd om henne hela tiden, man tror inte på henne och tycker verkligen inte synd om henne.

Skulle inte rekomendera boken, den är rätt tråkig. Inte så man fastnar men genomgående tråkig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

- tråkig ? har hört av alla som läst den -förutom du i detta läge- att den är skitbra ?!

2011-01-25 @ 23:57:22
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0