Designbyte

Nu hade Albin och jag tänkt att sitta och försöka komma överens om hur min blogg ska se ut. Kan ju inte ha julblogg hela året! :P
Men nu ska vi sitta här och fundera lite. Och sedan ska det städas lite, är så stökigt sen vi plockade ner granen. Alla julsaker är i förrådet nu, det fixade jag igår. (Gud, vad duktig jag är!)
Men annars ska det vara en slappardag. Funderar dock på att ha på mig en riktig finklänning senare, när det är säsongspremiär för barnprogrammet Albin är med i :)
Kan fota sen om det blir så ;)
Ha en mysig morgon!


Hittade en gammal, tokig bild :)

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Vad ska du hitta på i helgen? :)

2011-01-20 @ 10:03:09
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0