Datorstrul

Jag kom hem vid fyra men har inte kunnat få min dator att fungera sedan dess. Jag vet inte allsvd det kan vara för fel, den har inte uppfört sig såhär tidigare, och inte vilja starta.
Eller den startar men stänger sedan av sig själv efter något minut eller så. Kan inte ens lyckas logga in på min användare. Så nu sitter jag vid laptopen istället, inte min alltså Jag bara lånar. Den är inte lika bra som min dator :P Skojar bara. Men min dator har jag massa bilder på och allt, och är lite större.
Vet inte riktigt hur jag ska lösa problemet, datorn funkade imorse liksom.
Jag får nog ringa min morbror och kolla om han vet vad det kan vara för fel. Han är supersmart och kan typ allt om tekniska prylar så han kanske har någon idé.

Nej, snart ska vi äta men jag kommer tillbaks efteråt. Vi kansk ser en film, så det kanske dröjer :P Men kan ju alltid blogga under tiden, har ju bärbar dator! :) Hörs!


Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Din design är jättefin!

2011-01-08 @ 21:26:04
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0