Buzzador!

Jag är en buzzador, men det känns som att alla är det, mer eller mindre, nu för tiden :P
Just nu håller jag på och testar Lovefilm.se, vilket är en tjänst där man hyr filmer via internet. Man blir medlem och betalar en viss summa i månaden för att få hyra ett gäng filmer.
De har ett jättebra utbud och det går riktigt smidigt med lånandet! Jag har lånat fyra skivor sammanlagt; Inception och säsong ett av The Big Bang Theory. Första säsongen består då av tre skivor alltså. Man kan välja om man vill att de ska skicka flera skivor samtidigt också, men det valde inte jag. Vill inte stressa :P
När man har sett klart på sin skiva, stoppar man i den i kuvertet man fick och postar den i närmaste brevlåda. Jätteenkelt! Och jag som älskar film, tycker att det är väldigt smidigt att sitta och välja på nätet istället för att gå till närmaste videobutik och behöva välja. Ja, jag är lite lat :P

När man är en buzzador testar man olika grejer i en kort period och skriver sedan en recension på hur man tyckte att det fungerade. Man pratar också med sina vänner om produkten man provar och man kan också blogga om den. Har inte haft tid förrän nu att blogga om det, och jag ska skriva min recension innan söndag, om jag inte minns fel.
Jag gillar att vara en buzzador, för då kan man också påverka lite grann. T.ex. om man vet hur det skulle kunna funka bättre eller vad de borde tänka på.


Ett sånt här litet kuvert får man!


Sista skivan på första säsongen! Jag hade inte sett hela serien innan så jag tyckte att det var jättekul att jag fick chansen att prova!

Det är lätt att bli en buzzador själv, man väljer sedan vad man har för intressen och så kontaktar Buzzador en när de hittat något som de tycker passar en och det man tycker om.
Ni kan följ den här länken så blir ni inbjudna till buzzador av mig (mitt användarnamn som buzzador är molndamm): bli en buzzador!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0