Bridget Jones

Medan Albin är på sjukhuset och röntgas och allt vad de håller på med, så har jag legat i soffan och tittat på Bridget Jones. Man blir inte så deppig av den, det är rätt skönt.
Vad som än händer kommer Bridget alltid vara värre. Vilket känns bra. :)



Jag hoppas han får komma hem snart, de väntar på resultat. Suck.
Jag ska nog ta hand om hemmet lite. Diska och vika lite tvätt och sånt, så det ser trevligt ut. Ingen speciellt rolig dag det blev idag :( Synd. Ska ta hand om min älskling när han kommer hem, bädda ner honom i soffan under en filt och sätta på någon tecknad film eller något.
Tråkväder är det också. Ganska mörkt ute och massor av snö. Det är mysigt om man slipper gå ut men mina boots från H&M har tydligen ett hål någonstans så mina strumpor blir blöta. Dubbelsuck! Tänker banne mig returnera skiten om det går, de är ju bara tre månader gamla eller så.
Skit!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Åh var länge sedan jag såg Bridget, hade också velat se den nu.=) Är bra att de kollar upp honom för säkerhets skull. Ja man borde väl egentligen fråga så man vet om de tror att den kommer finnas nästa år med.

2011-01-06 @ 16:16:17
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0