Björn borde åkt ut..!

Jag tyckte det var fånigt att Denise åkte ut. Så dålig var hon inte.
Sämre var ju Björn, det var ju Lasse Brandeby-varning på hans dansstil. Stelt och obekvämt och inte alls kul att ens titta på. Och det är ju inget plus att han håller på och bråkar. Minus för honom, om han inte dansar bättre nästa vecka så SKA han åka ut.
Tycker det är så löjligt att folk röstar på dem de tycker om, inte hur de dansar. Rösta på de som dansar bäst, rösta inte på en person bara för du gillar hur de sjunger eller spelar eller skriver.
Det är bara rövlöjligt.
Nu går jag och lägger mig så jag inte skriver mer dumt! :P


Dansa bättre nästa fredag, annars åker du ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0