Arg

Jag är arg. På min dumma dator.
Den har alltid fungerat jättebra innan, inga krångel och inga problem. Men nu på senaste tiden har den börjat bli kaxig och säger att den inte vill arbeta, den vill sova.
Jag försöker starta den, efter tio sekunder stänger den av sig själv. Och det har hänt ca. 5 ggr. Eller mer. Nu sitter jag vid pojkvännens dator. Vet inte alls vad jag ska göra.
Jag gillar ju egentligen min dator, den är inte så himla gammal alls. Kanske två år. Den borde INTE hålla på som den nu gör. Suck.
Inget kul sätt att börja dagen på.
Nu ska jag iaf fixa håret och sedan sticka till jobbet. Slutar tre, yay! Hoppas på att pojkvännen har kollat på min dator medan jag är borta, och har lagat den :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Sånt är väldigt irriterande!



och gullig blogg du har föresten :)

2011-01-25 @ 09:36:39
URL: http://annabrostrom.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Tråkigt när datorn bråkar. Så skönt att vara gift med en datanörd ibland som kan laga när det inte fungerar.=) Nej jag har aldrig gjort någon riktigt make over så, du då? Nej tyvärr är det inte helt enkelt att hitta tidlösa saker.

2011-01-25 @ 14:25:37
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0