All saints day

Idag fick jag hem en film som jag köpte häromdagen. Jag fick betala 9 kronor för den :)
Fast jag fick betala 29 kr i frakt också :P Men kul iaf!
Snällt Cdon.



Jag gillar ju första filmen jättemycket, även om jag har hört att denna inte är lika bra. Men det gör ju inte så mycket, den kostade ju nästan ingenting!
Har förresten målat naglarna gula också!



Albin tycker inte att det är snyggt men jag har inte bestämt mig än. Men jag tänker på cigg när jag ser fingrarna. Alltså, nivet, om man röker för mycket för man gula fingertoppar. Lite så känns det :P
Så jag ska nog byta i helgen. Tanken var att jag skulle bli glad och tänka mig solen när jag tittade på dem. Men men, går ju lätt att byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0