Underbara chiffongdrömmar

Jag längtar så efter sommaren och att få bära lätta, lena chiffongklänningar eller kjolar. Hittade några fina som ni kanske tycker om, jag tyckte de var underbara allihop!


Små chiffongblommor, underbara! H&M - 349 kr.


Också H&M - 399 kr.


Vackraste! H&M - 499 kr.


Asos - 638 kr. Lite 20-tal över klänningen, underbar.


Asos - 487 kr. Jag brukar inte gilla vitt men denna var ursöt.


Asos - 348 kr. Jättegullig blus. Om jag hade haft liiite mer pengar på kontot hade jag slagit till nu.


Små chiffongrosor (örhängen) från Asos - 69 kr.

Vad tycker ni? Är ni romantiskt lagda som jag och gillar sånna här klänningar? Jag måste köpa någon av dessa inför sommaren, jag bara måste!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Supersöta! Alla hade gärna fått flytta in i in garderob.=) Ok. den filmen ska jag kolla om de ha hos Lovefilm då. Ja det är ju faktiskt viktigare än presenter!=)

2011-02-15 @ 23:17:04
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0