Träningstorsdag

Idag, efter jobbet, ska det banne mig tränas! Det enda som jag tycker är jobbigt är att ta sig till träningen. Är lite orolig för att cykla. Det har varit massa is och det snöade igår, så nu är allt täckt. Livsfarligt! Och jag har inte ramlat än i vinter, så det skulle vara typiskt mig att göra en jättevurpa med cykeln på is. Säkert mitt i gatan också. :P
Nej, men jag ska komma iväg. Får cykla i snigelfart!

Imorgon fyller mamma år! Yay! Kalas i helgen, superkul! Ikväll ska jag komma på något riktigt gott att äta själv, för Albin ska med jobbet till Pasta + och äta oxfilé eller hur det var :P Orättvist.
Så jag ska mysa till det med mig själv med god mat och dagens avsnitt av Stylisterna. Och känna mig nöjd för jag har tränat :) Men det är sen det.
Nu är det jobbdags, jobbar till tre. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: MADDES

härligt med träning tjejen!

2011-02-17 @ 10:57:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0