Sömntåget

Nu är jag supertrött eftersom jag gick upp halv åtta imorse. Ska försöka hinna med sömntåget innan jag blir pigg igen för då kan det ju dröja innan man är sleepy igen!
Tänkte bara skriva att det blev en väldigt trevlig kväll med släkt. Innan de kom dansade vi runt i köket; mamma, pappa och jag, till 80-talsmusik! Jättekul!
Vi fick massa god mat och prinsesstårta till efterrätt. Och jag fick skjuts hem av bror min och när jag kom hem hann jag med att se Downton Abbey, mycket trevligt.
Här får ni en bild från gårdagen, hann inte lägga in den igår!


Vi åt god mat och tittade på Aladdin!


Såhär ser våra flesta middagar ut. Mat (oftast kött) dränkt i sås. :) Och jag är lite nyttig och har gurka också. Min mat ser väldigt gul ut. Bearnaisesås och gul potatis, mums! :P

Gonatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas du hann med sömntåget.=) Ledig imorgon (idag/söndag) eller?

2011-02-20 @ 00:52:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Sara

Släppte ni bomben?

2011-02-20 @ 01:26:59
URL: http://aswedeinitaly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0