Sen gårdag

Hej hopp! Idag gick vi upp vid tio, för vi gick och la oss typ två.
Lite trött men har fått mina 8 timmar iaf, så är nog nöjd ändå. Idag blir det nog till att vara lite lat. Men jag ska handla och träna också. Och så kommer brorsan lite snabbt på besök.
Gårdagen var jättetrevlig med hemmafest men jag var lite dum och hade inte ätit ordentligt så det lilla lkoholaktiga jag drack gick ju rakt in. Men men.
Det var trevligt ändå :P
Nu ska jag läsa lite i någon av mina böcker som jag köpte på rean! :P


Knas-Josie!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Trevligt med hemmafest, då får man sova ut lite dagen efter.=)

2011-02-28 @ 01:30:24
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0