Melodifestival

Det blev ingen fika med släkt, de kommer nog förbi imorgon istället.
Och imorgon är det dop! Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Det känns inte som jeanstillfälle men det kanske blir för kallt om man har kjol? Suck.
Får rota lite ikväll.

Förresten är det ju Melodifestival snart. Om en timme :P
Vi var och köpte godis och chips och cola, för att unna oss riktigt ordentligt! Jag köpte lösgodis och det har jag inte gjort på år och dar! Så om jag får vinterkräksjukan är det nog därför :P


Gott med godiiiis!


De hade inte tagit bort julburkarna så jag använde en sådan :)

Jag bloggar nog en gång till idag, och försöka fixa till tidsinställda inlägg för imorgon, för jag kommer antagligen vara borta minst halva dagen på dop och allt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0