Mattbyte i köket

Vi hade besök tjugo i åtta av en hantverkare som skulle byta ut mattan i köket. Suck. Varför kunde han inte komma en timme senare bara? Aja. Jag slapp gå upp iaf, Albin fixade det. :P Han tog bort mattan och kom tillbaka några timmar senare. Då hade jag iaf gått upp och hunnit diska, det såg rätt illa ut innan. Vi hade tänkt att fixa det innan han kom men det hanns inte med.


Allt från köket fick bo i vardagsrummet ett tag. Jag ligger och läser i soffan medan Albin dokumenterar.


Kylen fick också flytta på sig.


Spånskivegolv kunde man ju haft om man ville vara den som är den. Men vi ville inte det.


Nya mattan!


Den är mörkare än den vi hade innan.


Såhär såg golvet ut innan.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fint och kul med ny matta, känns fräscht. Själv är jag en riktig nattmänniska så jag lägger mig sällan speciellt tidigt ändå...

2011-02-28 @ 15:15:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Ah får man mattan utbytt gratis så är det ju ännu bättre.=)

2011-02-28 @ 19:23:39
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0