Marshmallows och mysfilm

Hej hopp! Idag har vi varit på utflykt.
Innan det så ägde vi sönder Blue Toad Agency Murder Files-spelet. :) (Vi varvade det alltså) Det var jättekul och om man gillar att klura ut saker och engelsk humor, så är det ett verkligt roligt spel för dig! :)
Efter det drog vi in till stan och lämnade tillbaks ett par hörlurar som jag fick imorse. Istället fick jag en film på Movieline!


Mysfilm! Har redan sett den (och läst boken) men den är mysig ändå!

Vi fikade på Espresso house också. Väldigt konstigt. Killen i kassan var inte direkt service minded men han hade kanske inte fått lära sig. Eller så var det för att det var måndag. Jag skulle iaf haft en blåbärspaj men fick en äppelpaj och märkte det inte förrän jag hade ätit lite av den. Misstänker dock att det var Albin som beställde fel när jag smög iväg för någon sekund :P
Allt ordnade sig iaf och det var gott. Varm choklad med marshmallows i! Underbart :)


Mumsigt!


Marshmallows!!!! :) Minisar dessutom!

Efter det så åkte vi till Thouis thaikök och köpte med oss lite god mat. Och åt det när vi såg på Eat, pray, love. Vi hann inte se klart för jag var tvungen att se på Top Model men nu ska vi se klart! :)


En jättefin dag till er alla! Jag tycker det är okej att fira lite extra denna dagen men man ska ju helst fira lite grann varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0