Lördag!

Idag är det lördag, kalasdagen även kallad av mig när jag jobbar. Det är då alla barn ska gå på kalas och det är då de kommer till butiken och vill ha allt inslaget. Suck. :P
Man får vara snabb och göra det snyggt annars ser de sura ut. Fast jag har inte gått någon speciell "presentinslagningskurs" så de får vara nöjda med det jag gör, eller så in själva. Fast det är kul att slå in om man inte har bråttom.

Men men. Idag är det Mello, det ska vi nog kika på ikväll. Och kanske spela lite mer detektivspel. Att lista ut vem som är mördaren lyckas jag med varenda gång men alla minispel där man ska vara klurig och räkna matte är skitsvåra :( Och så går det på tid också. Suck. Hatar att stressa.
Nej, nu måste jag sätta upp håret och sticka! Kommer hem vid halv fyra eller så, ska kika in hos MQ när jag kommer till torget :)
Ha det!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Önskar dig en fin lördag tjejen!

2011-02-12 @ 12:53:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0