Lite låg

Nu är jag hemma från jobbet.
Idag är jag lite låg, så jag tänkte inte sitta vid datorn så mycket. Istället tänkte jag lägga mig i soffan och titta på Chocolat för den är så mysig och fin. Och mumsig, om man fick smaka på all rekvesita i den filmen! :P
Kommer kanske in med en bokrecension senare annars får ni den imorgon.
Imorgon jobbar jag hela dagen förresten så det blir kanske inte så mycket bloggade då heller. Och på lördag ska jag på Göteborg Horse Show med mamma på förmiddagen och eftermiddagen och på kvällen är det fest hos en kompis. Puh. Helt fullt.
Och idag är det ju För alla åldrar, don't miss it! Avsnittet heter tydligen Ninjans återkomst. Låter det inte läskigt och bra på samma gång så säg?


En sån här kopp med varm choklad och grädde och mashmellows hade inte varit helt fel nu!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som du har en rolig helg att se fram emot. Ja vitt är snyggt men som sagt en nackdel att man är livrädd att fläcka ner sig.

2011-02-24 @ 16:57:22
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0