Kladdkaka och Underland

Hej hopp!
Inte skrivit på hela eftermiddagen, sorry about that.
Vi hann med att träna, diska två ggr, baka en kladdkaka och lite annat småpyssel.
Sedan fick vi lite gäster. Mamma och mormor kom hit med vovven. Sedan kom brorsan. Sedan gick mormor och mamma efter kladdkakeätande och kaffedrickande pratstund. Efter att brorsan grejat lite med min dator så tog han med sig vovven och åkte hem.
Så just nu sitter jag vid min egna dator och bloggar!
Känns så skönt. Min bror är superhjälten nummer uno! :)
Tog liiite bilder idag.


Oliver och jag vilade i soffan med killarna grejade med datorn.


Jag läste klart Svensk maffia - fortsättningen också. Här poserar Oliver. :)


Sådan söt liten hund med varmaste tungan!


Här grejas det. Brorsan vet vad han gör och det gör nog Albin också. :)


Här är resterna efter fikat. Mums!

Nu gör Albin pannkakor och när de är klara ska vi se på den tecknade Alice i underlandet, jag tror jag bara har sett den en gång och då var jag sjuk så då räknas det inte :P
Hörs later!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina, fina Oliver :)

2011-02-14 @ 15:29:47
URL: http://aswedeinitaly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0