Kalasmorgon

Jag orkade inte blogga igår. Är man lat så är man :)
Kom hem och var sviiiinhungrig så vi gjorde mat rätt snabbt och såg sedan på Aladdin. Först på svenska men när Anden kom, så bytte vi till engelskt tal. Robin Williams är ju bara så mycket bättre än Dan Ekborg. Så kan det vara. Vi åt lite för mycket tror jag, för Albin låg i ena soffhörnet och pep om jag råkade komma åt hans mage. Och efter några skedar glass var jag också proppmätt :)

Idag är det kalas. Både på jobbet och hemma hos mamma och pappa ikväll. Kalas på jobbet är för att det är lördag och det är då de flesta barnkalasen är. Då måste jag slå in massor av paket. Därför blir det kalasdag, men inte mycket kalas om ni förstår :P
Jag hoppas att vi hinner se Mello ikväll, men får se. Jag kommer kanske missa Downton Abbey också, men det går imorgon igen. Imorgon ska det nog tränas, förhoppningsvis.
Nu ska jag fixa håret och dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0