Finaste kavajen!


Den är från Stockhlm, i fin blå i lite jerseytyg. 209 kr kostade den med 70% rabatt! Yay, jag har fortfarande liiite pengar kvar på presentkortet. Lovade min moster att inte köpa fler klänningar utan byxor eller något. Det här fick bli "något".


Tog också ett kort på hur jag ska sminka mig om jag köper alla sakerna som hon använde när hon sminkade mig. Det ser lite roligt ut med rougen men den var krämig så det gick inte att göra så fint på papper :)

Nu har jag en kopp nyponsoppa och jag ska krypa upp i ett soffhörn och mysa lite.
Det blir ingen promenad idag, det snöar som attan ute. Vovven har ändå ingen lust att kämpa sig igenom snömassorna, det känner jag på mig. :) Så det blir myskväll och mycket prat med söte sambon/fästmannen/pojkvännen. <3 :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Smart om man gillade sminkningen och vill testa göra den själv.=) Snygg kavaj förresten, kommer nog bli användbar. Jo tvätten går lite lättare när man är två, inte riktigt lika tråkigt.

2011-02-16 @ 17:37:13
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0