Duktig tjej reder sig själv

Vem behöver män för att skruva ihop saker!?
Jag fixade det själv utan att något gick helt fel :) Det blev ett litet småfel men jag rättade snabbt till det och det blev inga märken eller så. Fast ibland är jag inte jätteduktig på att sätta ihop möbler.
Kommer ihåg någon gång när jag ville visa att jag var duktig (detta var för några månader sedan, inte när jag var liten :P) och skulle skruva ihop något. Det gick bara inte så jag sa högt och tydligt till svärfar att det var fel på min ritning. Albin vände plankan (eller vad det nu var) åt andra hållet och då gick det såklart att skruva ihop. Pinsamt men typiskt mig. :)
Men idag fixade jag iaf ihop hatthyllan själv! :P


Fin va? Jag är ganska stolt. :)


Det finns krokar att hänga jackor på och..


..och "stången" kan man hänga galgar på.

Jag tror den blir fin att ha i hallen. Nu ska jag iväg på äventyr så vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fin.=) Jag tycker faktiskt det är riktigt roligt att skruva ihop möbler. Nej jag tror inte heller på att skicka en ballad, går sällan bra-

2011-02-21 @ 13:46:21
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du ha chansen att bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-21 @ 21:41:18
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0