Dålig natt

Jag tror att jag är nervös på något sätt. Fjärilar i magen och allmänt darrig i händerna.
Vi gick och la oss rätt sent, efter tolv och jag försökte slappna av med en bok. Släckte fem i ett men kunde inte sova. Kvart över två var jag uppe och tassade och innan fyra la jag mig i soffan för att försöka läsa lite. Jag var ju jättetrött! Men kunde helt enkelt inte somna. Jättejobbigt :(
Så jag har väl fått kanske tre timmars sömn inatt. Trist. Hoppas på att jag somnar som en död sill ikväll. Men jag är fortfarande nervös så det kanske håller i sig :P
Jag blir sån här ibland, har ingen aning om varför. Det är nog det som är mest frustrerande. Om man ska börja på ny skola eller nytt jobb eller gå någon kurs ensam, då kan man förstå att man känner såhär. Men jag ska inte göra något nytt, inte på ett bra tag iaf. Så jag fattar inte.

Men men. Snart ska det jobbas i tre timmar och sedan blir det myskväll. Ska nog försöka övertyga Albin om att vi ska se Star Wars idag. Vi börjar nog med fyran och sedan femman och sexan och avslutar med de första tre. Det är så jag vill se dem :) Men alla hinns inte med idag såklart.
Idag fyller mamma år (vi ringde och sjöng) och imorgon blir det kalas för henne. På söndag blir det nog en tur till Ikea. Vi får se! Nu ska jag nog titta på gårdagens avsnitt av Stylisterna.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Så där kan jag också bli! Man är nervös och orolig i kroppen utan anledning. Inget man kan sätta fingret på iaf. Oftast brukar det gå över efter någon dag men det är ett konstigt fenomen. Man kan undra vad det betyder.

2011-02-18 @ 11:49:44
URL: http://parfymeria.se
Postat av: MADDES

okej! Fasen jag har helt glömt bort att kolla på det där programmet, får ta tag i det någon dag!

2011-02-18 @ 12:24:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Usch jobbigt när man inte får sova ordentligt, hoppas det går bättre att sova i natt.

2011-02-18 @ 17:31:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0